nostress.reismee.nl

Terug naar start: Parijs - Rijsel - Puivelde

En dan sta je terug plots waar alles begon. Vreemd en tegelijkertijd precies of we niet zijn weggeweest.

Het ontvangstteam verwende ons met heel wat momenten die we niet hadden verwacht: een onverwachte ontmoeting op het perron in Rijsel, een familiediner & versierd huis in Puivelde & een verrassingsfeestje en grand comité. Het was een warme thuiskomst in het frisse België.

Nog even dit: wist je dat....

• we 248 dagen weg waren
  • we in totaal 600-tal uur aan transport hebben gespendeerd, wat gelijk staat aan bijna 25 volle dagen
  • Kim 22u onder water heeft gezeten, scuba Steven 28u
  • we meer dan 8000 plaatjes hebben geschoten
  • we in 87 verschillende hostels of hotels hebben geknord + 31 nachten in ons Boliviaans tentje
  • we de laatste strandweek gratis overnacht hebben omdat de eigenaars het in een in een grote discussie dagen ervoor waren afgetrapt (ja echt waar, tante Nini!!)
  • Kim 8 zonnebrillen heeft versleten
  • we ons budget dagelijks hebben opgeschreven, onze goedkoopste dag bedroeg 2 € pp
  • Steven 5 keer zijn flip flop- tenen tot bloedens toe heeft bezeerd
  • Kim haar lippen in de Himalaya zwaar heeft verbrand van de zon (opgezwollen etterresultaat - bah!)
  • we(!) bij gebrek aan proper ondergoed soms een bikinibroek droegen
  • facebook overal is, zelfs in het meest verlaten dorp waar slechts 1 computer
    bromt
  • onze in slaap gevallen chauffeur op terugweg van Machu Picchu nog net de truck die frontaal toeterend & flikkerend op ons afkwam kon ontwijken - 't scheelde geen haar!
  • de 'lichaamsgassen' in Bolivië & India het allerergste zijn
  • als je zegt 'we are from Belgium' de volgende vraag waarschijnlijk is 'do you already have a government?'
  • overal het klimaat drastisch aan het veranderen is
  • we veel hebben zitten denken hoe we snel en gemakkelijk rijk kunnen worden. We zijn nog bezig ;)

Leuk dat jullie virtueel hebben meegereisd!

Regenachtige groeten uit België,
Steven & Kim

SIWarre

Welkom thuis ! Dat dit verhaal nog heel lang mag nazinderen...

christel

vooral jullie bedankt omdat we op deze manier toch een beetje hebben meegereisd. XXX

Anja

Fantastisch wat jullie hebben beleefd en dat we dit mee hebben mogen volgen! Ik kon jammer genoeg niet aanwezig zijn op jullie feestje maar er zal wel volk genoeg geweest zijn zeker!!!
Door naar jullie foto's te kijken was het precies soms of e waren zelf op reis! Om van weg te dromen!
grtjs xxx

Em