nostress.reismee.nl

Bezoek op Pulau Pangkor & tea-time in de Cameron Highlands

Elger & Ellen stapten voor een paar uur in het vliegtuig om samen enen te drinken ergens op een Maleisisch strand. Pulau Pangkor werd the place of crime waar de 1ste avond serieus wat kruit werd verschoten door de mannen.
De volgende dagen werden gevuld met een gegrild viske of jumbogarnaal, een zwemmeken, 's middags ons portie loempia’s & frieten voor de kleinen honger, jetski rijden, beetje vissen…. de date vloog voorbij en de kilo’s er weer aan.
Weer helemaal gezellig bijgetetterd en up to date met Astrid & co in de boekskes stapten we elk in ons bootje.

Onderweg naar wat misschien wel onze voorlaatste stop wordt, stoppen we nog even in de Cameron Highlands voor een kopje thee & een taartje met zicht op de plantages.

De reisgids zit al ergens onderaan in de rugzak want wij gaan nu “echt” op vakantie. Die laatste dikke 3 weken zullen ze ons niet veel meer op een bus zien, je kan ons vinden aan de 2de palmboom!

Em

Amai, weer zulke mooie fotooooo's en ik snap jullie zo volledig. Geniet van jullie vakantie op reis!
Andreas zijn commentaar na het zien van jullie foto's: bon! Wanneer vertrekken we weer?
:-)
xxx

malahe

Ik heb mijne vijver al uitgekuist zodat: als jullie thuis komen OOK nog naar de vissen kunnen kijken!