nostress.reismee.nl

Another day @ paradise: Ko Tao & Ko Samet

Ogen opentrekken en zien dat de bootjes al uitgevaren zijn terwijl het zeewater onder de hut klutst, snorkel- of duikgerief aan om wat haaien & co* gaan spotten, uitrusten op het strand tussen de palmbomen en als 4-uurtje een vers vruchtensapje met wat Pad Thai ofzo. Bij zonsondergang een Chang of coctail bestellen en de dag afsluiten met een vers viske op de grill.
En zo werden enkele dagen al snel een dikke week!

Met strandzand tussen de bruingebrande tenen trokken we richting een ander Thaïs eiland en beklonken we het weerzien met onze fietsende vrienden Geert & Katrien met enkele Changs.
In Changanistan wordt alles gekker hoe dichter de zee aan de voeten komt; we keken, lachten en genoten de volgende dagen nog wat na bij o.a. een Thaïse massage.

Zon-zee & strand heeft de batterij weer wat opgeladen om verder te trekken. De zwoele hitte en brandende rijstvelden in Noord-Thailand trekt ons verder langs de kustlijn Cambodja in…

Snorkelen met Blacktip Sharks:http://youtu.be/dq6_r5t7XFs &http://youtu.be/JtHEZqABCtg

*PS en wat hebben we geleerd?

Mister triggerfish wordt wat slechtgezind als je te dicht komt en laat pitbullsgewijs zijn tanden zien in de achtervolging. Gelukkig heeft snorkel-Steven op zo’n moment vinnen aan en een banaan in zijn broek als afleidingsmanoeuver.

Joyce

komen jullie ooit nog terug?

Lies

Kim!!! Jullie verhalen doen watertanden, wegdromen en likkebaarden! Wat een topidee, wat een topreis. Geniet nog vollenbak van het groot avontuur, het de heerlijke ontspanning, de ervaring om nooit te vergeten en elkaar:-). Liefs van een ex-jonggivertje:-). X, Lies.