nostress.reismee.nl

Nevelwoud: Santa Lucia

Genieten in een typisch Belgisch zomerweertje; het kan...

Gisteren kwamen we na 3tal uur bus & pick up transport aan in het nevelwoud, ofwel 'cloud forest'.
De locatie bleek zijn naam alle eer aan te doen!
Een stevige klim onder stralend blauwe lucht bracht ons naar de Santa Lucia lodge. Jammergenoeg kwamen de wolken & regendruppels ons begroeten enkele meters voor de aankomst op 1900m. Weg prachtzicht dus, en dat voor de komende 24u.

Dan maar wat gehangen in de hangmat, geslurpt van de Pilsner en een verkennend wandelingsken in den drup van het ...mystieke - euh - 'regenwoud'.
We sloten de dag af met een warme douche in openlucht, een heerlijk biologische maaltijd (incl.papayacake!) & wat lectuur bij kaarslicht.

Een mens heeft nie veel nodig om happy te zijn!

ma van Kim

is da nu steven die daar hangt?
was da voor of na die papayacake!!!!!
da krijg je ook als veel aapjes ziet zeker?

kim

ah zo om de 2 dagen prachtige beelden en leuke verhalen lezen das nie goe voor mijn hart zenne!!!
Dedju toch, VOLLENBAK GENIETEN JULLIE!!!!!!

leen

Ziet er echt heel mooi uit :-) zelfs met de regen!
zalig hè!
wij vinden het echt fijn om mee te volgen!
nog veel plezier, want 't is lang nog niet gedaan !!!

Elke

Echt zalige foto's als je dat zo ziet.
amai das echt pas genieten he.
En er komt nog zoveel meer. Ik kijk er al naar uit om meer van jullie te zien en te lezen.
Geniet van elkaar, wees voorzichtig en tamuseleut he.

greetz elke, kenny en kleine sem xxx

Ellen R

Jawadde, superwijs om lezen, gunder hebt echt al zotte dinges gedaan en gezien! De foto van de tarantula had nu niet gemoeten;) Nog zot veel plezier en geniet van de Pilsener die toch nie echt zo slecht is eigenlijk e:) xx