nostress.reismee.nl

Ecuador: Quito

¡Hola Belgica!
Afgelopen woensdagmorgen vroeg vertrokken uit Parijs...
Na een 25 uur durende overtocht zijn we, met een stop in Miami (bitch), om middernacht lokale tijd aangekomen in Quito.

Het gereserveerde adres bleek al gesloten (shit!), maar gelukkig dropte de taxichauffeur ons op een andere slaapplaats. Op zo'n momenten niet slecht dat ons Spaans wat verder rijkt dan dos cervezas.
Sinds donderdag dan toch genesteld op de bedoelde locatie; hostal quito cultural. Een heel relax oud koloniaal adresje, met zalig dakterras en super uitzicht.

De eerste dagen hebben we gevuld met rust, het plannen van de rest van onze Ecuadortrip & wat geslenter door Quito.

Morgen trekken we richting Amazonewoud voor enkele dagen expeditie Robinson...

Hasta luego!

(PS Olé nog geen diarree)

Leen

de eerste jungletrip met jouw eerste tarantulla :-)

karin

eigenlijk nu al stikjaloers ...

Mireille en co.

Super mooi een ervaring om nooit meer te vergeten geniet ervan.....VOORZICHTIG X

karine & dany

steven, een idee je kan ook foto's posten op picasa-webalbums met een gratis google-account... en dit allemaal gratis ... en nog een goeie reis...

Imely

Hallo!!! adventure adventure!!! spannend.
zeker en vast alles checken in de tent en in de slaapzak :-) en dan veel deet smeren en muskietennet ;-) Remember, 2 grote spinnen met jou meegemaakt, die derde is nog op komst, sorry sorry, mag je niet zo ongerust maken, maar ik moet er wel nog om lachen toen 2 keren achter elkaar in België,
ondertussen zal je het wel gewoon zijn hé. Maar een sterke vent lost alles voor u op. veel plezier en geniet ervan.